anticipation.blogg.se

monday is finally over...

Publicerad 2013-03-11 21:32:42 i Jobb

Måndagen är över! Finally. Gillar inte måndagar av den anledning till att de har en viss förmåga att vara så fruktansvärt sega. Tisdagar är lite bättre men bara lite, efter onsdagen börjar det vända mot helg och då går det undan. Tycker man kan ha det så bra att man kanske jobbar 3 dagar och ledig 4 eller något. Visst tycker jag det är kul att måla och visst tycker jag om mitt jobb men det är fortfarande ett jobb som är ett måste att man ska göra. Ibland är det till och med mer lockande att städa än att åka och jobba. Usch fy nej, jag får inte gnälla på jobbet. För jag har ju ett jobb som jag trivs med och som jag tycker är kul (för det mesta).

Nu har jag gnällt färdigt för idag. Min fina häst var fantastisk både igår och idag. Me like!

Kommentarer

Postat av: Sara - Hold on be strong

Publicerad 2013-03-30 11:25:06

Fin!!

Svar: Tack! :)
Rebecka

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela