anticipation.blogg.se

the dark knight rises ikväll!

Publicerad 2012-08-26 16:38:00 i Allmänt

Söndag, sista dagen på helgen. Helgen är alltid lika kort. Det bästa med måndagar är att man har en hel vecka kvar tills nästa måndag och att det börjar närma sig helgen igen. Framåt onsdag eftermiddag så börjar man få in lite av att nu vänder det mot helg känsla. Har hjälpt min kusin Sandra idag och riva tapeter i farmor och farfars gamla hus. Hon och lilla Havanna ska bo där så det målas om och görs i ordning fint nu. Helt klart värt det och det kommer att bli fint för det är trots allt ett fint hus. Jag ska spackla väggarna och måla taket sen ska hon göra resten själv så slitjobbet får jag. Jippie!! Eller?!
 
Ikväll ska jag och mig älskade prins gå på bio. Det blir The Dark Knight Rises, det ska bli spännande, föregående film var ju faktiskt bra. Det var längesen man var på bio, ett tag var jag på bio alltid kändes det som men nu har det inte varit på ett tag. Sist var nog när vi var och såg på Titanic 3D och det var innna sommaren. Men nu är det mörka höstdagar som kommer antågande så varför inte börja gå på bio igen. En film jag ska se garanterat i november är the Twilight Saga; Breaking dawn part 2. Hoppas dom har klarat av att göra den som dom ska så att ingen blir besviken.
 
Ha det fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela