anticipation.blogg.se

tidig lördagsmorgon

Publicerad 2012-09-08 07:21:00 i Alice

Vaken jättetidigt även fast det är lördag känns som man har bra rutin på arbetstiderna iaf. Det är ju bra men ändå vakna klockan 6 en lördagsmorgon är inte riktigt okej.

Idag ska jag åka och måla hos Sandra igen. Måla muren och förhoppningsvis slipper jag måla taket en gång till, för det vill jag sannerligen inte. Äcklig oljefärg som vägrar gå bort.

Jag,mamma, pappa och Jimmy ska åka ner till Hebergs auktioner och kolla på hästvagnarna jag är intresserad av. Sen tänkte jag faktiskt ringa på en annons på blocket med en helt komplett sele som ligger ute för 2000:- men priset gick att diskuteras. Det tycker jag lät bra, sen att där står att den ska passa stor ponny eller liten häst är ju toppen, då borde den passa min fina Alice.

Tror jag ska försöka somna om en stund till, går det inte så får jag väl gå upp och hitta på något. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela