anticipation.blogg.se

it's weekend

Publicerad 2013-02-08 17:54:14 i Allmänt

Veckan har gått fort, väldigt fort. Kan inte säga vart den har tagit vägen. Kan tänkas vara så att man har fullt upp på jobbet, försöker få ihop det på kvällarna efter jobbet för att få en balans mellan Alice, sambo, familj och vänner. Jag vet att det är i obalans många veckor men ibland orkar man bara inte med att träffa folk. Vare sig det är bästa vännerna eller familjen. Ibland orkar jag inte ens av att åka iväg till stallet. Tack gode gud för snälla Erica som hjälper mig så jättemycket med Alice. Med de orden skrivna så kom jag på att jag är väldigt dålig på att visa min uppskattning och tacksamhet av alla människor runt omkring mig. Jag extremt dålig på att säga tack. Extremt!
 
Igår när jag var hos Alice hade hon fått ett sår på flanken. Kan med säkerhet säga att det inte är broddarna. Visste inte om jag skulle våga låta de sitta kvar eller inte. Efter lite googling så kom jag fram till att hon kommer nog inte att skada sig på broddarna. Nej, hon har fått detta såret i hagen, hur det nu är möjligt med tanke på att täcket var helt. Det har hänt så lite jodophax på det så kommer det att läka fint. 
 
Nu ska vi på kalas hos Rogers Madde. Hon fyllde 22 häromdagen så nu ska vi få äta god mat och få tårta, hoppas jag iallafall! Ha en fin fredagskväll och en fin helg allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela