anticipation.blogg.se

long time no see

Publicerad 2013-02-20 09:20:26 i Allmänt

Det var ett tag sen jag skrev något. Det kan vara för att jag inte direkt har något att skriva om för tillfället. Det händer inte så mycket i livet. Jag glider mest med i väntan på våren.

I helgen som var så var jag, min kärlek, min bror och hans tjej ute på krogen i lilla stad Falkenberg. Träffade på Paula, som jag inte sett på flera år. Träffade på Nadine som jag såg för något år sen på krogen i Halmstad. Framförallt så träffade jag på Erica. Utan någon som helst kontakt så hamnade vi på Harrys och Bratt båda två. Vilken tur! Träffade på Morgan från Ullareds programmet på Kanal 5. Han blev dock utslängd precis när Krystian och Jimmy skulle ta en drink med honom. Men det var trevligt att träffa människor man sällan träffar. Det sämsta med att dra ut på krogen och dricka är att man blir så förbannat trött och bakfull. Tur att det inte blir så ofta.

Nu, back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela