anticipation.blogg.se

vackert med snö, faktiskt!

Publicerad 2013-02-06 22:11:00 i Allmänt

Nog för att jag är trött på snön och vintern men jag kan verkligen inte förneka att det är fint när snön har lagt sig på träden så de blir alldeles vita och härliga. Det är ett riktigt vinterlandskap, så som det ska vara i december och en vecka in i januari. Sen kan våren gärna komma!

Det är nästan längesen jag skrev om min fina Alice, för er som kanske undrar så trivs hon som fisken i vattnet och hon sköter sig exemplariskt förutom en dag när hon verkligen inte ville bli fångad utan mutor i form av kornkross. Men efter den lilla promenaden skötte hon sig utmärkt igen. Då var jag en nöjd tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela