anticipation.blogg.se

2013

Publicerad 2013-01-04 13:37:22 i Allmänt

Det har gått ca tre och en halv dag på 2013. Helt sjukt vad tiden går fort. Det har hänt lite grejer och det närmar sig framförallt en sak. Nyårsafton var helt klart en kväll för sig. Det var jättekul med musikquiz och alkohol och lite annat smått och gott. Vissa människor var som vanligtvis lite drygare än andra men i helhet blev det en helt fantastiskt kväll. Hade till och med lyckats att köpa en god champange, vilket man inte brukar lyckas med. Skål i efterskott på er!
 
 Alice och Pinnochio blev äkta sambos utan några andra i stallet i Vråen, de flyttade dit dagen innan nyår. Det har blivit fantastiskt. Helt klart mycket smidigare att mocka och fixa med foder åt bara två hästar istället för fyra. Det bästa är egentligen att de trivs som fiskarna i vattnet tillsammans. Alice ska dock få flytta hem till mamma och pappa till sommaren på sommarbete. Sen vet jag inte riktigt hur de blir till vintern. Kanske flyttar tillbaka henne till Vråen eller så får jag hitta ett annat stall närmre. Mycket närmre ska de vara i så fall!
 
Det har börjat närma sig det man har längtat efter sen i september. En veckas resa med familjen och respektive. Helt klart spännande. Kan inte säga vart vi ska åka än för man vet aldrig vem som läser, Pappa fyller 50 så han ska inte få veta något innan. Han vet bara att vi ska åka och så ska de förbli tills vi är påväg. Ni som läser får helt enkelt vänta tills jag kommer hem och har lite att berätta för er då. Av mina tre veckors ledighet så är de bara en vecka kvar. Tiden har gått ännu fortare den här veckan sen min prins kom hem, helt klart!
 
Ha de jättefint allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela