anticipation.blogg.se

Alice!

Publicerad 2013-04-13 08:43:34 i Alice

Fortfarande sjuk, det var inte halsfluss enligt läkaren. Jobbade i torsdag vilket jag kanske inte skulle gjort för igår morse kunde jag inte prata. Men sen kan det bero lite på att chefen fick för sig att vi skulle tvätta hus ute! Det är inte bra kombination att bli blöt när man inte är riktigt hundra procent frisk. Trams!
 
Idag ska jag rida tänkte jag. Har inte ridit sen i söndags så det är på tiden nu tycker jag allt. Alice behöver lite uppmärksamhet och jag vet att hon tycker om det mer än hon vill visa. En vacker dag kommer säkert det att släppa och hon kommer att vara supermysig. Jag jobbar på det iaf.
 
Ha en fin lördag people.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela