anticipation.blogg.se

mummel så här på kvällskvisten..

Publicerad 2013-05-01 22:32:25 i Allmänt

Lite udda att vara ledig så här mitt i en vecka men det gör väl inget egentligen. Alltid skönt att få gjort sånt som man inte skulle fått gjort annars. Inte för att det blev mycket mer extra än att måla lite på Rogers hus som jag sa att jag skulle göra i höstas men då svek vädret.

Gothenburg Horse Show har varit. Det var fantastiskt! Införskaffade mig en lädergrimma med gravyr, ett schabrak med text, ett kedjepannband och två stycken magic brush. Har säkert glömt att nämna något men då får de förbli så.

Alice sköter sig exemplariskt, var ute och red idag med Jennie på Tezz och Michaela på Lemon. Trevligt! Blev visserligen bara en skrittrunda men det är härligt det med. Imorgon tror jag att jag ska ta på henne och repgrimman och rida barbacka eller gå med henne upp till sommardagen så att hon får beta lite. Men vi får se hur de känns imorn inför den planen.

Vet inte direkt om detta inlägget blev särskilt sammanhängande eller inte men vad gör det när det är söndagkväll (onsdag!!)
Nu ska jag sova, nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela