anticipation.blogg.se

semestern är över och hösten har kommit!

Publicerad 2013-08-11 22:07:15 i Jobb

Som vanligt har jag varit jätte jätte dålig på att uppdatera bloggen. Har en stor anledning som jag tycker duger gott och väl. Jag har haft hur mycket som helst att göra. Semestern tog slut för ganska så exakt fyra veckor sedan. Jobbade själv i tre veckor och i förra veckan fick jag äntligen hjälp och sällskap. Det kändes riktigt skönt att få hjälp. Man blir ganska sliten av att dra alla tunga grejer som att spackla och slipa själv. Känner det i kroppen att jag gjorde mycket själv.

Alice har blivit ensam i sin hage men endast en vecka till. Jag har anmält oss till en dressyrtävling på FORF som arrangeras av Ridtravarförbundet. Ska tävla i den lättaste klassen E:0 vilket är ett skrittprogram så vi kommer att börja lugnt. Sen får vi se hur det går. Man kanske har tur! I veckan blir det i vilket fall som helst att rida så mycket jag kan och träna på volter och halter. Men det kommer säkert att gå bra. Det finns alltid saker och ting att förbättra. Synd bara att jag inte ser hur jag själv rider. Kanske ska be Krystian eller mamma filma mig någon dag så jag får se!

Jag lovar inget men jag ska försöka att skriva lite oftare. Tycker det är rätt skönt att skriva av mig faktiskt, det lättar på tankarna ganska så rejält!
Ha det fint alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela