anticipation.blogg.se

Krystian, älskar dig mer än du anar <3

Publicerad 2013-03-09 19:55:00 i Älskling

Dagen vi träffades var den 24 november, på färjan påväg mot Helsingfors. Det var 100% Partys partykryssning vi var på. Jag gick över till er pga den här MacGwyer. Egentligen så borde jag tacka honom för detta, det är hans förtjänst. Utan honom kanske jag aldrig hade träffat dig. Från den första stunden när vi började prata med varandra så kände jag något som var förtroende. Jag fick förtroende för dig även fast vi var bra fulla båda två. Trodde aldrig jag skulle hitta min drömprins på en färja påväg till Helsingfors. Aldrig!

Jag blev överbevisad. Två eller tre veckor senare satte du dig på tåget påväg hit, jag trodde nästan att du aldrig skulle komma. Jag kände dig inte, jag visste inte vem du var egentligen. När jag hämtade dig på centralstationen i Göteborg visste jag knappt vad jag hade gett mig in på. Jag hade ju bjudit hem en helt främmande man. Hade bara dina ord på vem du var. Jag var sur och grinig på den förbannade jävla trafiken i Göteborg. Kommer man fel är det typ helt omöjligt att hitta rätt igen. Tyckte synd om dig då.
 
Två veckor senare tror jag, åkte jag upp till dig. Annandag jul, hade varit ute på krogen dagen innan och var lite smått bakfull. Tåget var försenat och gick inte hela vägen. Tur att jag och Leéman åkte tillsammans. Hon fick Tobbe att hämta oss i Gävle. Jag och Dumle satt i baksättet och myste hela den sista vägen. Jag var trött och helt slut. 16 timmar på resande fot var inget jag brukade göra. Absolut inte på bakfyllan. Inget jag rekommenderar för övrigt. Det var under nyårsvevan där jag upplevde den lyckligaste dagen i mitt liv. Du frågade om jag ville vara din. Det var den bästa julklappen det året. Åkte hem dagen efter nyår. Tråkigt värre, men plikten kallade att börja jobba igen efter julledigheten.
 
Tror att vi var ifrån varanda som längst tre veckor, du kom ner och jag åkte upp bara över en helg. Du kom ner för att stanna i mars. Den 5 mars för att vara helt exakt. Vi visste bara inte riktigt det då och jag visste inte ens att du kom då. Trodde att du skulle komma dagen efter. Sen var vi i Tyskland och firade mammas 50 års dag. Helt klart helt kanon!
 
Vi passar ihop! Du är min själsfrände. Skulle inte klara mig utan dig nu, det går inte. Hatar varje gång du ska åka nånstans utan mig. Jag vill följa med, jag vill vara med dig. Du är mitt allt. Du har tagit mitt hjärta och det är bara ditt. Du tog mig med stormsteg från första dagen jag träffade dig. Du är one of a kind. Du är min prins!

Älskar dig min fina, underbara prins!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela