anticipation.blogg.se

blah blah blah

Publicerad 2013-08-28 12:31:15 i Alice

Det finns mycket att säg men ändå inte. Jag har inte uppdaterat på ett tag. Sist jag skrev så skrev jag att jag hade anmält mig och Alice till en dressyrtävling. Den blev dock inte av då det tydligen va för få anmälda. Tråkigt men det är bara att jobba vidare.

Transporten är i stort sett klar lite småfix som ska göras men man kan använda den nu ändå vilket är skönt!

Alice har flyttat tillbaka till stall Björndalen och hon trivs bättre än fisken i vattnet. Tummen upp på det! Imorn ska hon till tandläkarn så får vi se vad dom säger om hennes tänder.

Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela