anticipation.blogg.se

summer paradise

Publicerad 2013-05-30 21:43:08 i Allmänt

 
Oj, jag är ganska dålig på att skriva. Det har hänt en massa sen sist. Sommaren har äntligen kommit!! Vi kan börja med jobbet. Trivs suveränt på AK Måleri, det har börjat smälta in lite grann nu att man jobbar där och inte på RM. Allt har varit spännande, men det känns som att jag passar in rätt så bra faktiskt. So far so good!

Alice, har vilat ganska mycket nu det senaste. Kände inte för att rida sista veckan hos Jennie, för antingen så blåste det, regnade eller så var det jätte varmt. Jag är aldrig nöjd, skämt å sido. Jag tyckte hon kunde få vila lite längre nu ett tag eftersom jag faktiskt inte riktigt har tid till att rida. Hon har gått en vecka på bete imorgon och hon verkar trivas bra med Laim och Lexus. Hon är drottningen i alla fall och de andra är hennes betjänter. Hehe! Imorgon ska jag rida, så är det bara!!
 
Håller på och målar hos min faster och hennes man. De ville ha nya fina tapeter i sovrummet så det får det väl bli. Håller på och gör mitt bästa i alla fall sen får vi se hur nöjda de blir men jag hoppas att de bli nöjda. Jag sliter liksom efter jobbet på kvällar. Inte direkt det jag egentligen vill göra men man får ju göra lite för att vara snäll och för att sprida rykte om sig själv om att man är duktigt. Om jag får säga det själv så är jag faktiskt det!
 
Hej hopp, nu ska jag sova!
jag orkar inte jävlas med min dator så ni får nöja er med en lite äldre bild på min fina dam!

Kommentarer

Postat av: Elvira - Baraelvira.se

Publicerad 2013-06-02 20:31:19

Vilken uuunderbart söt liten tjej! Älskar uttrycket!

Svar: Hon är världens sötaste i mina ögon! :)
Rebecka

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela