anticipation.blogg.se

halsfluss!?

Publicerad 2013-04-09 16:14:47 i Alice

Påsken är över sen en vecka tillbaka. Jag är har varit sjuk sen en vecka tillbaka. Mer eller mindre. Frisk från torsdag förra veckan till igår. Idag kunde jag ju drömma om att känns mig frisk. Vill helst av allt hålla munnen stängd och tycka synd om mig själv. Det gör svinigt jävla ont att svälja. Halsfluss eller något liknande. Vill inte ha det igen!!
 
Alice stormtrivs i nya stallet och det gör jag med. Fortfarnade inte riktigt fått in i system att jag måste åka dit varje dag men det är bara mysigt när man kommer dit. Tråkigt när man är sjuk och bara vill ligga kvar hemma, men nej. Hästen vill ha mat lika mycket varje dag.

Tänkte mest skriva av mig för att ni inte ska tro att jag har dött eller något sånt. Inte för att det kanske gör någon skillnad för er för att ni inte vet vem jag är men det spelar ingen roll.
 
Jag fyllde 21 år igår. Fick tårta av Beranders som var över sedan deras smyginvigning. Fick ett nytt jobb. Fick lunch av chefen. Fick en sänglampa som har varit efterlängtad. Egentligen skulle jag ha litet kalas idag med men eftersom jag ev har halsfluss så tycker jag att det är onödigt att ta hit mina fina vänner och smitta ner dom så att dom ligger sjuka lagom till helgen. Nej då kan jag ha minikalas i helgen istället.
 
Älskling fyller 28 idag. Jag är världens sämsta flickvänn och har inte köpt något än. Mamma och pappa snodde min ide med verktyg så den planen funkar inte riktigt. Får se vad jag kan komma på för något. Det kommer säkert att dyka upp något vettigt i huvudet. Speciellt om jag ska fortsätta vara sjuk som jag har varit nu. Usch fy blä!
 
Hoppas ni har en fin mulen vårdag. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela