anticipation.blogg.se

halvfrusen strand

Publicerad 2013-03-09 13:56:09 i Alice

Det bästa med att det fryser på nätterna är att markerna blir lagom mjuka att rida på. Inte för söliga och mjuka utan så att hästarna får lite stötdämpning. Perfekt! Red ner till stranden idag. Alice var som vanligt väldigt tittig av sig och jag hoppas att hon kommer att sluta med det någon gång. Det är lite små irriterande när man försöker jobba henne i form, speciellt i höger varv. Tror hon tycker det är jobbigt och så är inte särskilt intresserad av detta så hon smyger undan med att snegla åt vänster hela tiden för där är ju något så mycket mer intressant att titta på. Höger varv ska jobbas på!
 
Älskling har blivit sjuk. Influensan. Inte kul, jag hoppas att jag klara mig undan den. Han verkar inte bli bättre heller snarare tvärtom. Om han inte är mer kry på måndag så ska jag tvinga iväg honom till fabror doktor om jag så ska behöva dra honom dit. Hehe. Skämtåsido, får köra på med min övertalningsförmåga bara.
 
Ha de fint i vårvädret som är fruktansvärt blåsigt och kallt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela