anticipation.blogg.se

sol, moln, regn.

Publicerad 2013-05-13 21:10:56 i Alice

Så jävla tråkigt väder! Var jätte fint väder imorse och fram till middag nästan sen under eftermiddagen började de mulna på och även regna. Regnat har det gjort sen då. Jag och Jennie trotsade vädret ändå med våra fina töser och red ut en sväng. Den blev inte så lång men vi trotsade vädret iaf. Det ser jag som något positivt! Efter regn kommer sol sägs det ju och frågan är hur länge vi behöver vänta. Alice fick även avmaskningsspruta idag. Hon var ganska osamarbetsvillig först men sen kom jag på att om jag bara satte i fingret i mungipan på henne så kunde Jennie få in sprutan, de var helt omöjligt först.

Transporten går framåt. Man har börjat kunna se lite hur det kommer att se ut när den är klar. Helt klart fantastiskt. Stolparna har kommit på plats så nu väntar bara tråden. Det kommer att bli spännande.

Ha de gott i vårskitvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela