anticipation.blogg.se

meningslöst!

Publicerad 2013-04-14 22:09:37 i Allmänt

Ibland kan man vara så trött på sig själv, sitt eget sällskap så att man bara vill gå iväg och göra något annat så att man kan slippa sitt eget sällskap. Tyvärr kommer man ju aldrig ifrån sitt eget sällskap så det är ju bara att gilla läget. Jag är uttråkad på mig själv eftersom jag har varit sjuk och inte haft så mycket sällskap. Den som faktiskt har sällskapat mig mest är Alice och då har hon inte sällskapat mig mycket alls när jag var sjuk. Min prins räknas ju också förstås men det ändå så att man inte gör något efter jobbet. Man är trött då. Inte varje dag men oftast är det så.

Meningslöst inlägg men det får jag bjuda på. Natti natt alla monster diggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela