anticipation.blogg.se

stolt!

Publicerad 2013-03-07 20:48:31 i Allmänt

Var inne och kikade på hur min blogg ser ut egentligen. Skriver mycket från telefonen så ser aldrig hur designen ser ut. Den ser rent ut sagt förjävlig ut. Har inte riktigt tagit mig tid till att göra något åt detta, men någon gång kommer det. Det vill jag lova.

Köket har blivit klart! Helt underbart, det känns som ett helt annat kök även fast det bara är lite målafärg och nya tapeter där nu. Jag är så stolt över mig själv för när jag kikar på köket så ser det ut som att det inte är jag som har gjort det. Inte helt själv i alla fall. Helt klart supernöjd över resultatet! Vet ju självklart saker jag kunde gjort lite bättre men det är sådant som faktiskt inte syns i dagens läge och det är väl så det ska va om man är så nöjd att man inte tror att man har gjort det själv, eller hur?
Alice förvånar lika mycket varje dag som går. Hon är helt klart dundermysig många dagar och hon har blivit en mycket trevligare häst sen hon fick börja äta vitaminer. Det känns som att det är därför för annars har jag ingen aning om vad som har hänt. Har inte riktigt haft orken till att praktisera det jag har läst i boken "Dansa med hästar" ännu. Har provat lite grann bara för att se och det går bra, men jag måste vara på bra humör och skarpsinnt. Är jag på dåligt humör och Alice inte gör som jag vill så blir det bara en massa besvikelse. Dagen kommer då det blir något utav detta, det tror jag på!
 
Några olika samtalsämnen men det är väl det blogga handlar om, att bara få skriva av sig kort och gott det man vill dela med sig av eller lätta från hjärtat. Bilder kommer upp någon dag på köket kan jag tänka mig, men orkar inte fixa med det just nu så ni får vänta helt enkelt!
Tjingeling!
 
P.S Älskar min sambo något oerhört mycket, fick fina blommor idag som en fin gest för att jag har gjort så fint i köket. Säger då det, mitt hjärta slår för honom. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela