anticipation.blogg.se

let's do this one more time

Publicerad 2012-08-22 19:10:28 i Allmänt

Hej allihop!
Jag hade tänkt att ge det här en ny chans. Att försöka skriva mer, jag saknar faktiskt att skriva. Har inte skrivit ordentligen sedan jag gick i skolan och det är över ett år sedan nu. Det är så mycket mer man kan få ner på ett papper, eller i det här fallet inprintat i datorskärmen. Det är händer så mycket i livet att det kan vara bra att ha skrivit något, kanske inte jättemycket men i alla fall lite om vad man har gjort så att man kan se framstegen som man gör. Det hade vart en bra push om man faktsikt fick feedback också om hur det går och visa att intresset faktiskt finns för någon annan än bara mig. Men framförallt så kommer bloggen att vara för mig, ett sätt för mig att komma ihåg och för att lätta trycket på hjärnan så att man faktiskt inte behöver komma ihåg allt. Lite smart tycker jag allt att det är.

Ha de fint tills jag skriver igen!
Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela