anticipation.blogg.se

en dans på lite taggiga rosor

Publicerad 2012-12-21 22:48:37 i

Livet är helt jävla fantastiskt ibland. Eller inte. Min halva som gör mig hel är ca 110 mil härifrån. Det är jobbigt och ledsamt. Blir nedstämd så fort man är hemma, det är så tomt.

Har kommit på en bra grej som jag ska försöka göra med Alice. Har lånat en bok på bibblan. Dansa med hästar heter den. Förhoppningsvis så kommer både jag och Alice utvecklas till ett par med en ledare som har dominansens utan några som helst tyglar eller grimskaft. Helt löst ska de va. Hoppas, hoppas, hoppas! Jag ska iaf försöka!

Min tre veckors ledighet har precis börjat. Sista dagen var helt sjukt omotiverad. Fick hjälp de sista två timmarna iaf. Lite roligare än att vara själv! Men men, nu är de att lata sig som gäller. Till MAX!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela