anticipation.blogg.se

jag ser det snöar på julmarknad

Publicerad 2012-11-30 09:18:38 i Allmänt

Igår eftermiddag och kväll kände jag mig extra lycklig. Jag kan inte sätta fingret på exakt vad det är men jag bara kände de. Jag har en underbar pojkvän och en fantastiskt fin häst. Min första alldeles egna. Helt fantastiskt. Jag har nog faktiskt inte riktigt insett de att hon är bara min. Älskar att känna av kärlek. Kärlek är en bra grej som alla borde få uppleva. Kärlek får en att dansa uppe på rosa fluffiga moln. Kärleken får en att göra makalösa grejer. Kärleken får en till att klara av de allra tyngsta grejerna som är extremt jobbiga. Man ska va glad om man har någon vid sin sida. Aldrig vara otacksam eller något liknande. Kärlek är de bästa man kan få.

Tillbaka till igår. Jag och Krystian åkte för att släppa in hästarna. Mocka och fixa hö och allt de där stod på schemat och det gick som hejsan. Hästarna kom till och med när vi skulle ta in do, helt fantastiskt. Efter vi var klara i stallet så åkte vi på årets första julmarknad i Rönnås. Helt klar dunder mys. Fick även se årets första luciatåg och kanske även de enda luciatåget för mig. Väl hemma var det bara mys, tina upp förfrusna tår och dricka varmt te. På toppen av allt det här så snöade det. Wiiiiiie!!!

Hoppas ni har de lika bra som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela