anticipation.blogg.se

tiden väntar inte på nån och han har bråttom

Publicerad 2012-11-20 21:20:43 i Allmänt

Det här med tid det är något som alltid har bråttom. Den väntar aldrig på någon och den går alltid för sakta när man har något tråkigt framför sig eller att det har hänt något sorgligt. Läste ett inlägg på min gamla lärares blogg, hon har nämligen rätt i det hon säger eller ja citaten hon hade med. Klockrena!

Jag fastnade för två stycken;
"Honestly, I don't have time to hate people who hates me. I'm to busy loving people who loves me."
"Time is like the river. You can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again. Enjoy every moment in life."

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-11-21 22:58:00

Hej! Jag tyckte väl att jag kände igen citaten ;) Det är en jättefin blogg du har och eftersom jag är en hästtjej så tycker jag det är superskoj att läsa om hur du har det. Ta hand om dig och följ din väg - för det är då det blir bra :) Kram Emelie

Svar: Vi kan ju alltid hoppas att det blir så. :) Kram
Rebecka

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela