anticipation.blogg.se

write it, cut it, paste it, save it

Publicerad 2012-11-07 16:32:41 i Jobb

På tal om det som alla snackar om, eller ja inte alla men det är överallt i media. Barack Obama har blivit vald av det amerikanska folket att få fortsätta vara president i fyra år till och Mitt Romney förlorade valet. Mitt Romneys fans var besvikna, givetvis. Huvudsaken är ju ändå att de gav sin röst och alla har varsinn röst, det är likt för alla och alla tycker olika. Punkt slut!
 
 
Älskling sitter och spelar Need for speed på Wii och jag bloggar. För övrigt så är han världens bästa! Det är vad man gör en sådan här dag när det regnar och man väntar på att klockan ska gå så jag kan åka till hästarna. Fin fint.
 
Fin dag på jobbet idag med, jag och chefen satte väv på Life, där de ska ha behandlingsrum. Det kommer att bli fint när de får lite färg. Håller på att måla ett kök också, luckorna är målade, stommen kvar. Typ. Det kommer också bli fint när de blir klart. Saken är dock att allt ska vara klart denna veckan och det blir tajt. Väldigt tajt. Men vad gör man inte, det är så de är ibland. Saker och ting kunde ju vara mycket mycket värre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela