anticipation.blogg.se

förkylning plus feber är lika med sjuk

Publicerad 2012-09-26 20:19:20 i Allmänt

Äntligen frisk! Vaknade jätte förkyld i fredags antar att det beror på att jag cyklade in till körskolan och blev jätte blöt och satt med blöta kläder på teorin. Inte den bästa stunden. Målade sen på vagnen hela helgen även fast jag borde legat hemma och kurera mig. Men nej, drog på mig feber i söndags kväll som höll i sig till igår morse. Följde med älskling för att handla igår, blev helt slut så hem och sova igen. Idag blev det att jobba och sen till Alice. Hon var lite sprallig men de gick bra. Hon är helt fantastisk!

Vagnen är snart klar, bara de sista lilla pillet kvar, sen så är det bara ut och köra. Tänkte köpa en presenning som man kan lägga över så den inte blir dammig. Kanon va?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela