anticipation.blogg.se

friskförklarad

Publicerad 2013-02-26 20:30:00 i Alice

Red Alice idag i 45 min kanske, hon kändes helt okej i skritten och travade en bit på grusvägen som är lagom mjuk nu när det börjar bli milt om dagarna. Allt kändes helt okej, så jag har friskförklarat henne och faran är över. Hon får inte så mycket kraftfoder nu förutom 1 dl kornkross. Till det får hon sina mineraler och vitaminer. Mycket viktigt det där verkar det som!
 
Nu eftersom jag har varit så duktig med att utökat förrådet med vitaminer till Alice så tycker älskling och Mange att jag ska fixa vitaminer till mig själv. Men jag tycker att det är mycket mycket mycket viktigare att Alice får sina vitaminer än att jag får de. Ooops!
 
Hoppas att ni alla har haft en fin tisdag. Efter jobbet imorgon vänder det mot helg, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

Hästtokig tjej som älskar sin sambo och värderar honom väldigt högt. Hennes bästa vänner skulle hon göra allt för och hästen Anticipation (Alice) är en av dem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela